Tävla, tävla

Näj men tjenare! Idag har vi en ny dag framför oss och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Igår kväll var jag på klubben igen. Mamma och Ida körde lite agility och så körde mamma lite på stegen också. Idorna börjar bli så pass duktiga nu så att det är nog snart dags att bege sig ut på tävlingsbanan nu. Slalomen fixar Ida riktigt snyggt! Zenta börjar också fatta det här med agility nu. Hon tycker allt att det är rätt så kul! Mamma och Zenta ska ju också börja tävla, fast i bevakning.
Jag och Kex körde uppletande igår. Det var superskoj! Vi körde en korridor med tre saker i, två gånger. Älskar bruks! :) 


Ni kan föreställa er en bild här  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0