Trötthetsepidemi

Först vill jag tacka för alla era fina svar på förra inlägget, nu vet jag precis vad jag ska skriva om! Tack! Ironi... suck, hahhaha.

Idag har det inte hänt mycket inte. Jag och Felicia cyklade med hundarna idag. Egentligen hade jag tänkt att springa med mitt knä har helt cpat upp sig och är svullet och trycker i det. Bajs...
Va och tränade på klubben ikväll också. Det gick segt idag. Jag var trött och det är något som smittar. Hmm... tänk om det skulle smitta på riktigt. Värsta trötthetsepidemin, ja, då skulle nog jorden snart skaka av alla snarkningar... vad läskigt. Hihihihihi, så blir det enda botemedlet mörkt jätteäckligt kaffe och det kommer dom tvinga i oss sen. Huva, jag ryser vid bara tanken. Ush, jag känner smaken... eller, nä, nu skoja jag allt. Vet inte ens hur kaffe smakar längre. Va flera år sen jag drack det. Kommer bara ihåg att det var sketans äckligt. Föresten varför erkänner aldrig vuxna att dom egentligen inte gillar kaffe utan att dom bara dricker det för att dom är beroende av det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0