Grattis!!

Istället för att läsa de tråkiga nyheterna sitter jag och läser lydnadsreglerna för klass 3. Längtar så till i höst när vi, förhoppningsvis, är ute på plan och tävlar. Jag ska se ut en tävling som vi ska satsa på, man måste ju ha ett mål att jobba mot ;)
Jag blev så peppad till det här när jag såg på facebook att Lena och Elton tagit sitt förstapris i trean. GRATTIS!! Och Grattis till Malin och Cola också som tagit ett första pris i lydnadsklass 1 med 182p.

Gash, nu pirrar det i träningsnerven, vill träna med Kex nuuu. Men, nej, nu får vi stå ut tills imorgon... Heja, heja, Eskilstuna BK! Kom och heja på oss ni också. Styr kossan mot Enköpings BK, tävlingarna drar igång runt 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0