Godmorgon!

Idag ser det ut som om det kommer bli varmt idag igen. Finns inte så mycket att göra nära det är så här. Kex är väldigt värmekänslig av sig. I alla fall när det börjar komma upp mot 25 grader. Hon får rätt så lätt värmeslag, stackarn. Och eftersom att det är så himla varmt enda fram tills vi ska sova har det inte blivit mycket av träning dom här senaste dagarna. Tror vi skippar den i dag igen. Kanske blir lite smått nere sen. Är era hundar värmekänsliga?
Vet ni vad jag har gjort föresten? Japp, nu har jag äntligen sågat till vittringspinnarna. Haha, hade frågat pappa om han kunde göra det men vill man ha något på en gång är det lika bra att göra det själv ;) Så nu ska det allt bli vittringpinnsgrejsträning av. Om det visar sig vara väldigt lätt för Kex ligger kanske en start i trean närmare än vad jag trott... eller, nej, just det. Det var ju det där med fjärren också! Ush, förbannade fjärr!


Vår lilla livsnjutare ;)

Nej, nu ska jag springa ut på prommis med hundarna innan det blir alldeles för varmt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är väl ganska mycket plugg i samhäll samhäll men det beror ju också på vilken skola man går på. Jag går tex på en "plugg-skola" men det är inte så mycket att man typ går in i väggen. Läxorna kommer i perioder. Innan loven är det mkt men annars är det inte så farligt. Linjen påminner väldigt mycket om hur det är i nian, det är liksom samma lektioner och så. Upplever det inte som lika mycket plugg i samhäll samhäll som i natur, det är i alla fall inte lika svårt som i natur. Men det är väldigt mycket analyserande på prov och inlämningar (det är bara att babbla på så mycket som möjligt) vilket jag tycker är rätt kul (så kul det nu kan vara;)) Lycka till med gymnasievalet! :D

2011-06-29 @ 18:32:47
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0