Goderdager!




Jag är såå glad! Tänk, det är sommarlov, med allt vad det innebär, och jag har fått mina betyg vila jag är väldigt stolt över. Haha, dom kommer jag leva på lääänge!! 7MVG:n och de resterande 7VG. Och tänk ett MVG i engelska. Det kunde jag aldrig tänka mig!!

Idag ska jag träna med Kex igen. Har redan kört lite platsliggning här på morgonprommenaden. Och jag kan meddela att vi gör små framsteg. Hon vet numera vad plats betyger och hon lägger sig till och med i den ställningen jag vill att hon ska ligga då. Hon lägger inte bara ner huvudet i marken utan hon rätar också upp kroppen. Får visa på bild hur hon ligger sen. Har lagt ner ganska mycket träning nu på det dom här dagarna som varit. Måste ner till hundcenter någon dag här och köpa in lite nya lydnadsprylar. Nya och fler koner behövs, småkoner behövs också, vittringpinnar i mängder och en tång att plocka pinnarna med. Har en kampleksak som jag sett ut också. Problemet med leksakerna ör att Kex drar sönder allihopa. Och dom som dom säger inte ska gå sönder är ju inge kul att bita i heller. Men nu tror jag allt att jag hittat vad jag letar efter. Det är en slags lädertrasa med lite remsor och tjafs som är lagom stor och går att stoppa ner i fickan. Får se om dom har en sån i djuraffärerna här i stan bara. Hihihi, ska bli så kul att börja träna trean på riktigt nu! :D


Oredigerad bild.            FOTO: Hans T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0