Tjejkväll + hundträning

Goderdagers! Gissa vad jag gjorde i tisdags, va, va, va? Jag var med några fina vänner och hade en liten tjejkväll. Myyyysiigt! Vi lagade tacos, badade jacuzzi och hade det fint. Var riktigt roligt tills alla förutom jag somnade. Hahaa, så där satt jag alldeles ensam. Runt halv 6 började det bli lite tråkigt så jag snodde med mig coolingJulias Iphone och gick ut och hoppade studsmatta ett tag. Hohoho, cooling jag är då! ;)



Idag har det inte hänt mycket inte. Mamma hade med sig Kex till jobbet idag igen, fast idag bara på förmiddagen, för hon skulle ta prov och se om  rabiesvaccinationerna har tagit sig. Hoppas, hoppas att vi kanske kan ha turen med oss!
Det har ju varit hur varmt som helst idag. Otroligt hur varmt det blir bara hux flux. Kan erkänna att jag inte trivs i den här värmen. Varmt och klibbigt är det! Haha.
Tränade lite metallapport, fjärr och platsliggande ikväll. Metallen suger fortfarande men vet ni!? Jag fick vääärldens bäst tips av duktiga, bästa, hahha hur glad som helst är jag nu ;), Lovisa Björkman som jag inte alls har tänkt på. Att tejpa den! Sen tar man bort lite i taget, då, då borde det väl funka! Sån där mjuktejp ska det vara! Haha, Lovisa är bäst! Yeeesss, det här kan fungera, det kan verkligen det. Varför har jag inte tänkt på det förut? Jippiiiiiiiii!!!! Det är det första jag ska göra imorgon, åka och köpa tejp ;)
Fjärren sa Felicia, som så snällt satt och kollade på som mitt exta öga, att den blivit bättre. Skiftet från stå till ligg är superfint nu! Yeesss! Det är från sitt till stå som är svårt, bara att backa tillbaka och öva in mera teknik ett tag nu framöver!
Nej, nu ska jag njuta av den sista kvällen som 14åring. Imorgon smäller det. Och hur ska det firas om inte att morgonen spenderas ute på klubben och det är såklart hundträning som står på schemat! Ha det nu så bra.  Sov sött :)


min bästaste, bästaste Kex! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0