Strömsholm

Goderkväller alla därute! Kan rapportera att det inte är någon större fara med Kex. Pappa kom och hämtade oss och vi åkte in till ströhsholm där dom mycket riktigt bekräftade att hon hade en otit, precis vad jag gissade på. Aj, aj, aj inte kul inte! Jag fick med mig lite örongrengöring hem som jag ska göra rent örat med. Men som sagt, Kex mår bra, äter, dricker och går ut precis som vanligt.
Hon var så duktig när dom kollade på henne. Fast än örat gjorde ont låg hon fint på bordet. Sen när mamma släppte henne kastade hon sig i sin mattes armar. Ush och fy, men hon gjorde ingenting låg så fint på bordet och blev undersökt. Det är vid sånna här tillfällen som jag är glad över att jag lagt ner så mycket tid på hanteringsträningen.
Hoppas det är bra med alla andra där ute! Ha det bäst tills vi hörs igen

Kommentarer
Postat av: mia,love&carma

skönt att Kex mår bättre, inte kul när dom mår dåligt

krya på er nu

mvh mia

2011-07-22 @ 15:14:33
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0