Lydnadslägret

... är något som jag ser fram emot hur mycket som helst!!! Kommer bli så himla kul att få träffa nya ungdomar som också håller på med lydnad! Ska bli sjukt kul! Nyttigt för mig och Kex kommer det också bli. Att få en massa nya tips på hur vi kan göra för att ta oss vidare skulle inte sitta helt fel just nu ;)
Men, alltid det där dumma men:et!, sen så är det ju så att Kex har inte börjat löpa en, vilket oroar mig. Hon borde göra det snart! Men tänk om det är så att hon gör det när vi ska på lägret... Det värsta är att jag tror hon kommer göra det också. Då är det bara bye bye till det lägret :'(( Snacka om besvikelsen jag kommer att känna då! Jag kommer bli så ledsen... Men än är inte hopper ute! Om hon börjar löpa nästa vecka eller nåt sånt så går det!! Hon har börjat markera över allt och är lite lugnare än vanligt. Hoppas, hoppas, hooooooooooooooooooppaaaass!! Jag vill så gärna på det lägret...
Jag älskar dig med Kex ;)
Om ni undrar varför inte utställningsinlägget kommer upp så är det för att jag har ingen aning om vart kritiklapparna tog vägen. Hmm.. får nog börja ta och leta rätt på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0