Lördag

Hej hopp! Vad snabbt den här dagen har gått! Tycker ni inte? Dagen för oss här hemma började med en ridlektion, super skönt! Vår ridlärare frågade om jag ville rida Tuva, en av hennes två unghästar som ska börja ridas in på riktigt, och självklart sa jag JA! Haha, får vi se hur många gånger jag kommer ramla av ;) Känns jättekul att hon frågade mig måste jag säga!
I eftermiddags kom lite släkt och hälsade på, trevligt, trevligt, så då blev det tårtkalas för hela slanten.
Nu har jag bakat lite sockerkaka tills imorgon då jag lyckats fixa ihop en Lagottoträff på klubben. Ska bli så himla kul att träffa alla Lagotto-vännerna utanför utställningsringen! Ha det nu så bra, nu ska jag springa iväg och fixa väskan tills imorgon.


Kusinernas lilla Hugo


Jag kom på Kex med att äta ur smultronlandet ;)




Titta här vad jag har gjort nu, tejpat apporten! Ändrade mig angående den svarta tejpen. Jag vill inte att hon ska se skillnad på färgen, om nu det spelar någon roll. Men jag tar det säkra före det osäkra! Om ni ska göra likadant hemma, glöm inte någon vanlig tejp som är lätt att få bort att tejpa på under silvertejpen. Finns ju en risk för att ni inte får bort all tejp annars.

Yeey, tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

GRATTIS i efterskott!! :D Smart det där med tejpen

2011-07-10 @ 11:31:01
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0