Film



Här kommer tre moment som vi tränade på idag. Jag la mycket vikt på platsliggningen idag och metallapporteringen, provade även något nytt med fjärren. Metallapporteringen gick uruselt! Ush, jag visste verkligen inte alls vad jad skulle göra. Jag var beredd att ge upp helt och hållet. Hur har ni gjort med den? Jag har provat att klicka, gömma den, busa med den men ingenting tycks fungera. Att springa runt själv på plan med en metallapport i handen och ropa och fjanta runt är inte så jättekul. Gaah, känner att jag håller på att bli galen på det där. Men i slutet av träningen så tog jag tag i det igen och vägrade ge upp. Så jag försökte få igång Kex att vi skulle busa med den. Då verkade det som att hon tyckte att den var liiite rolig i alla fall. Skam den som ger sig...

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Det är just det.......att inte ge upp ;-) Ni kom ju ett litet steg iaf!

Sv. Tack för titten i vår blogg.

Visst, det är så otäckt med dessa giftalger. Och allt annat skit dom kan få i sig.....

Ha det gott

Susanne

2011-07-05 @ 23:36:07
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0