Bara för dig Julia

Den här dagen har det inte hänt mycket ska jag säga er. Har varit lite med Julia och nu ikväll så tränade jag och Kex lite utanför huset. Idag koncentrerade vi oss på fria följet, vänster svängarna som jag pratade om förut ni vet, inkallningen och fjärren. Det gick bra tycker jag. Inkallningen har vi lite problem med. Stanna har blivit ett ligg i hennes öron tack vare att jag inte tänkt mig för ordentligt när jag kört rutan, suck. Nu får ni ett tips också: Tänk alltid igenom det ni ska träna, hur ni ska utföra det, hur ni ska lära in osv.. Mycket tänka men jag lovar er det kommer vara värt er, annars kanske ni får som vi har nu, ett problem i ett annat moment. Och då måste ni lägga energi på att lösa det, haha. Men om om man inte gör några misstag, hur ska man då lära sig? ;) Det finns alltid något positivit med allt!!
Fjärren då. Jo, jag tror allt att det går framåt med den också. Stående till sättande börjar arta sig och se riktigt snyggt ut ibland. Haha, det är fortfarande en lång bit kvar.
Förresten när jag var med Julia idag pratade vi en hel del. Bl.a. pratade vi om hur vi såg ut när vi ler och hon har ett jättegulligt 'streck', som hon säger, under näsan. Hon hatar det och jag tycker det är fint! Sen så satt jag och kollade på lite bilder och hittade en där jag också har ett sånt där streck. Så bara för dig Julia ska jag visa världen att du inte är ensam! Hahaa...


Ja, vad ska jag säga. Ibland är man lättroad, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

svar; ja, det är väl ganska kul där :)

2011-07-20 @ 08:22:11
URL: http://tassentussen.devote.se
Postat av: cooliiingen lovisa haha

Jag får också ett sånt när jag ler ibland, fast det är typ mitt 'fejk-smile' eller jag gör något konstigt så då får jag så.. men jullan de är jättefiiiiiiiiiiiiint

2011-07-20 @ 11:45:03
URL: http://lefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0