Tårta på tårta

Ja, huj, en helg med massor av firande är över! Ida (min lilla syster) fyllde år i helgen så nu har det varit mycket folk här. I lördags kom några av hennes kompisar. Carro kom hit och hälsade på då också, skoj. På morgonen i lördags så åkte jag och mamma iväg till klubben. Vi tog en prommis i skogen och sen hjälpte jag mamma med Zenta. Hon var duktig. (Jag vet att det är en hel del av er som vill höra mer om hur det går för Zenta. Men sanningen är att jag inte har så värst koll på det där. Jag är bara med och hjälper mamma att träna. Så jag tänkte så här; att mamma får slänga in något inlägg här någon dag och berätta lite om det. Då blir ni glada va?)
Efter att jag hjälpt mamma med deras träning så skulle jag och Kex köra lite lydnad. Men det ville absolut inte Kex! Då blev jag ledsen. Hon sacka efter i fria följet. Så jag provade att sätta in henne i bilen men det fungerade inte heller. Så jag gav upp. Sen när vi kom hem kom jag på varför när vi gick förbi Prost. Kex har börjat löpa. En hel månad förtidigt! Hon är ganska så seg nu, är inte alls sig själv, så det är ingen idé att köra mer lydnad fören hon har slutat löpa. Kaaanske sjunker saker och ting in nu. Rutan t.ex. Hoppas, hoppas! :)
Igår så var det vuxenkalas här hemma. Men innan det så åkte vi ut till stallet en sväng och Ida fick pröva på att tolka med pulka, min andra present till henne. Verkade som om hon tyckte att det var kul!

Bild bomb från helgen:


Vakna nu!




Grattis!!




"Oskyldiga" hundar ;)


Jag och Kex tolkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0