Prov+prov+100 0000 läxor, fint!

Huj, vilken bloggtorka det har varit här då. Skolan tar nästan alla krafter man har. Min dator har faktsikt bara stått inne på mitt rum hela veckan. Men nu så plockade jag fram min lilla vän igen.
Jaha, då har första skolveckan gått! 5 veckor kvar till sportlovet!! Kan säga så mycket som att det här kommer inte att bli någon rolig termin. Första dagen i skolan så sa först musikläraren: "Ni har ett trumprov nästa vecka och sen så ett prov i klassiskmusik vecka 4. Bara så att ni vet" Sen fick vi värsta häftet med en massa saker som vi ska kunna. Sen så kom våran mattelärare och sa: "Bara så att ni vet så har ni ett matteprov nästa fredag". Man tackar och bugar. Det kan väl inte bli bättre än så här va!? Plus att vi fick en massa läxor på det. Hur tänker lärarna egentligen? Aja, nog klagat. Som ni förstår så har jag i alla fall prioriterat andra saker framför bloggen, som Kex t.ex. Hon är viktigare än datorn. Mycket viktigare!
Idag har vi varit på klubben. Härligt! Mamma och Zenta hade bevakningskurs. Det verkade som om det hade gått okej. Jag och Kex följde självklart med ut till klubben och så körde vi igenom LK2 på parkeringen. Det gick rätt så bra. Jo, men jag är nöjd. Hon hade lite svårt att koncentrera sig bara när det blev lite mycket folk och hundar runt omkring henne. Men annars så är jag nöjd. Tycker att fria följet har blivit riktigt bra nu. Och läggandet under gång lika så. Rutan är på god väg till att sitta och inkallning med ställade måste hon bara bli lite snabbare på att stanna. Men det är inte lätt nu. Hon har sån fart när hon springer och det är ju som rena isbanan nu. Hon glider ju hon långt som helst ibland. Sa stanna en meter innan rutan förut. I vanliga fall brukar hon då stanna mitt i rutan men den gången gled hon rätt igenom hela rutan och stannade inte för en minst en meter bakom. Så man kan väl säga att det är halt.
Imorgon är det instruktörsmöte på klubben. Roligt. Hoppas jag får vara med och hjälpa till på någon kurs den här gången med. Det är så kul att få vara med och hjälpa till och lära andra det som man själv kan! :) Får se vilken kurs det blir, om det nu blir någon. Hoppas, hoppas!
Nej, nu har jag suttit här för länge. Måste återgå till pluggandet...
alltså seriöst ibland känns det som om man inte har något liv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0