Minuten

Sitter här och kollar på ett program som heter minuten samtidigt som jag sitter och skriver in vårens lydnadstävlingar. Har skrivit in 5 stycken. Kommer nog inte åka på alla 5. Max 4 av dom. Så får vi hoppas att dom täclingarna räcker till ett LP II. Hoppas, hoppas! 
Kex är just nu i en sån där "testperiod" i lydnaden. Kommer ihåg förra året när hon var i en sån där "testperiod". Det är så jobbigt när hon kommer in en sån. Varje gång hon lär sig något nytt så håller hon på och testar så här. Hon höll ju på så här förra året också när det var något nytt. Hoppas att det släpper snart! Hoppas på att efter hon har löpt, som hon borde göra om någon månad, att allt trillar ner i skallen på henne. Det gjorde det ju förra gången och då så blev det ju ganska så bra där i september och resten av året ;) 
Imorgon är det sista dagen av frihet. Sen så sätts alla barn i våran skola in i "fängelset" igen. Hmm... var tog de där 3 veckorna vägen? Tiden går snabbt när man har roligt.
Imorgon har jag två grejer som jag måste göra. Jag måste borsta och klippa klorna på Kex. Sen så vill jag springa och träna med henne också... hahaha, intressant? ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Arwen och Toya

men du, det är inte nån sista trotsålder då? För Arwen är helknasig just nu, lyssar inte ett smack. Det kan förstås också bero på att hon snart ska löpa, lite jobbigt när man ropar på hundarna och Toya kommer som ett skott utan vidare träning medan Arwen står där som ett fån och tillslut sakta masar sig till en.

Jag hoppas Arwen löper snart så jag kan boka in någon tävling jag med, men nu har vi ingen bil längre och ska inte köpa någon ny förrän i Mars/April, så det blir nog inge tävling för mig tills dess, om inte det är någon på bussavstånd ;-)

kram

2011-01-09 @ 22:40:50
Postat av: Jenny & Kex

Lisa: Jo, visst kan det vara det också! Men det liknar inte någon annan av trotsåldrarna hon varit i. Men det kanske kan vara en lite "mildare" variant av en?

Ajdå, vad hände med bilen? :(

Jag hoppas på att Kex löper i februari jag. Är sån bra månad, inga tävlingar ;)

Jag har inte bokat in någon tävling fören i början av april, hoppas att snön har försvunnit då! :)

kramkram

2011-01-10 @ 13:23:01
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0