Matteångest?

Idag hade vi prov i skolan. Matteprov. Får alltid någon slags ångest efter att jag gjort ett matteprov. Matte är inte mitt starkaste ämne precis och idag hade vi inte alls lång tid på oss. Tidspress+matte=inte bra, inte bra alls! Min hjärna kollapsar på grund av stressen. Jag kan inte tänka! En helt självklar sak som jag vet hur man räknar ut hur lätt som helst gick åt skogen idag. Och att jag aldrig lär mig heller!? Tänk logiskt, hur svårt kan det vara!? Åhh, är så arg på mig själv. Nej, matteprov är inte kul. Man mår seriöst inte bra efter ett sånt :( Är det bara jag som känner så?
Tur att man har världens bästa hund att komma hem till på dagarna. Som alltid möter en med öppen "famn". Fredagar är lyxiga dagar! Då hinner man för en gångs skull, utan att känna sig stressadn efteråt, träna när det är ljust ute! Det är mycket bra det!
Idag så har jag lyckats övertala mamma att vi ska åka ut till klubben imorgon. Toppen! :)
Lockade henne med att det fanns andra vägar att gå morgonpromenaden på än här hemma. Fungerar nästan alltid ;) Hade tänkt att hinna med att klippa Kex och plugga musik imorgon också innan Ida ska ha sin "tjejkväll" som hon kallar det.

Kommentarer
Postat av: Carro

det var ju kul att träffas, hihi:)<33333

2011-01-22 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0