Klubben imorgon



Äntligen, äntligen, äntligen ska jag ut till klubben igen! Som jag har längtat. Ungdomsgruppen drog ihop en extra träff. Visserligen ska vi bara plocka in agilityhinder, haha lite sent att komma på det nu.., men jag ska i alla fall åka dit!! Och då kommer vii självklart passa på att träna lite också. :) Kan väl inte ta hur lång tid som helst att plocka in hinder? Sen ska vi grilla korv också. Mums... hundgodis med bröd, super! Men jag kan nog äta bröd och ketchup. Funderar på om jag ska gå och lägga mig så att jag kommer upp i tid imorgon. Vill ut och springa också.. hmm.
Idag har det verkligen varit en heldag i stallet. Från klockan 10-15. Pust. Men kul var det. Jag red Mira idag för en gångs skull och Felicia tog Favvis. Vi skulle ha ridit till Önsta men när vi pulsat igenom alla ängar så kom vi någon helt annan stans. Vi hade ingen aning om var vi var någonstans tills jag kom på att vi var på väg mot Lundy. Alltså åt helt fel håll. Tänk vad nära det är till allting egentligen. Vi skulle kunna rida till Lundy på 30min. Inte alls så långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0