Gott Nytt (hund)År!


Välkommen 2011!

Hoppas ni hade en jättebra nyårsafton. Vet ni vad? Kex brydde sig inte så mycket alls om att det pangade som jag trodde hon skulle göra. Vi var ute och skulle kissa av dom och då var det en som sköt på andra sidan huset då blev hon rädd. Men sen när hon såg att jag och mamma inte reagerade på det så lugnade hon ner sig rätt så snabbt. Sen blev hon lite orolig där runt tolv då alla började skuta en massa. Men det är mest de där sprakraketerna som hon tycker är obehagliga. Tänk vi kanske ändå kan vända det här till något positivt för henne. Måste bara komma på ett sätt att göra det på...
En stor förvåning igår var att Ida blev riktigt stressad när det pangade. Hon fick helt panik. Jag som trodde hon inte brydde sig om det. Men, men där ser man. Som tur var hade mamma köpt lugnande tabletter till Kex om det skulle behövas men det var Ida som fick istället. Det var nog tur att mamma hade köpt dom för det var inte kul för stackars lilla Ida. Zenta hon brydde sig inte det minsta. Det var bara den gången då vi var ute som hon blev lite orolig och började skälla lite. Men det var allt.
Vad är erat nyårslöfte nu då? Mitt är nog att jag ska hålla mer ordning på mitt rum och mina saker.

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihi tack! :) <3

2011-01-01 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0