Årsprojekt (1/365)


Första bilden i årsprojektet

Hihihih, nu ni! Jag gör som alla andra och härmar lilla Lovisa (lefoto.blogg.se) och startar upp ett "litet" årsprojekt. Under ett år ska jag publicera en bild i ett inlägg varje dag. Hahahah, känner på mig att det här kommer hålla läänge!;) Så nu kommer det alltså att bli minst ett inlägg varje dag och en ny bild varje dag också. Kan det bli bättre. Vad tycker ni om det? Jag tror det kommer bli bra! Vet en hel del som klagar över att jag typ aldrig uppdaterar + att jag nästan inte lägger upp några bilder så det här blir nog super! :)


Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:12:34
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0