Vi är ett team

Var ute och tränade nere på fotbollsplanen med Kex. Vissa delar gick verkligen super bra medan andra delar var rikigt jobbiga. FF blev ett väldigt hackigt sådant. Var tvungen att bryta flera gånger för att hon pep. Sen trängde hon också och var ojämn i position. Vi jobbar vidare! Sättandet var inga problem. Rutan jobbar vi vidare på. Mer störningar där. Apportbockarna var det som drog ;)
Trä-apporteringen blev jag riktigt förvånad över min lilla Kex. Full fart ut, snabbt och bra gripande och samma snabba fart in igen! Jag bara stod där och gapade! Haha, närmare än så har hon aldrig varit den målbilden av momentet jag har i huvet. ;) Metallen gick inte lika bra men det går framåt! Det är gripanden och ingångar vi måste jobba på där. Vittringen har hon faktiskt blivit bättre på! Hon tar sig inte alls friheterna att springa iväg med pinnen längre ;) Tuggar gör hon inte heller. Fast jag kan inte säga att hon har slutat med sina tokigheter helt. För friheter tar hon sig lite då och då. Men bättre måste jag väl erkänna för mig själv att det faktiskt har blivit ;)
FOTO: Laila Rasmussen                Du och jag, vi är ett team!
Mästare skapas inte i gymmet.
Mästare skapas av något som de har djupt
inom dem;
en vilja, en dröm, en vision.
Viljan måste vara starkare än
omständigheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0