Saker ni inte visste om mig

Tidsinställt inlägg
* Jag gillar att tvätta ansiktet och händerna i kallt vatten. Eller a inte iskallt men lite lagom kallt så där ;)
* Jag är typ beroende av lypsyl. Haha, helt sjukt! Men jag skyller på Cajsa, det var hon som drog in mig i träsket ;)
* När jag var liten var jag livrädd för hundar
* Jag älskar att ha på mig, jeans, gympaskor o en munktröja. Haha, så skönt ;)
* Jag tycker inte Tiny Tower är kul. Men jag tvingar mig själv att spela det för att jag vill ju så gärna tycka att det är roligt... haha
* Julmust och påskmust är mycket godare än coola! (felååt Iding)
* Jag pratar i sömnen. Haha, är lite orolig för att jag ska säga nåt pinsamt i Norge...
* Så fort jag hittar en låt som jag tycker är bra så spelar jag sönder den lika fort som jag hittade den
* Jag gillar inte att rita. På nåt konstigt vis blir det liksom inte aldrig som jag har tänkt mig??
* Jag älskar att sjunga! Jag sjuger typ 24/7. Haha.
* Äter hela tin gör jag också. Det är gott att äta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0