Lydnadsklass 3

Nej, nu får vi skärpa oss lite! Nu har vi legat på latsidan i flera veckor. Nu blir det hårdträning som gäller ;)
Körde igenom allt idag och nu är det rutan som strular igen. Vad gör jag för fel? För nåt måste det ju vara. Bara att träna fler roliga rutan skick ;) Metallen har blivit mycket bättre sen förut. Fast vi måste jobba på utgången och greppandet. In är det full fart!! Sen har vi dom här tråkiga momenten vilka heter platsliggning och sittande i grupp. Dom måste vi ta tag i nu. För som det ser ut nu funkar det inte, haha ;)
I fredags var jag och mamma i Kungsörshallen och tränade. Det var kul! Kex brydde sig inte alls särskilt mycket. Fast speglarna dom var lite roliga ibörjan. Haha, hon såg så rolig ut när hon plötsligt stannade och bara stod och kollade. ;) Tokhund. Men jag tycker hon var duktig. Sen var det jag som blev lite osäker där inne. Varför vet jag inte. Kanske för att allt blev så på helt plötsligt? Att jag blev osäker påverkade ju såklart Kex. Men det blir bättre nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anna med Salsa

Det är väl det som är bra om man har latat sig lite ett tag. Det blir extra kul att sätta full fart igen.

2011-12-28 @ 15:55:33
URL: http://medaptitpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0