Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju.. eh..hmm...

Ja, mina planer på en bar jul verkar vara lika med noll just nu. Samtidigt som jag vill gå med en jättestor fläkt och blåsa bort all snö så måste jag erkänna för mig själv att det faktiskt blev lite mysigt nu. Men det lär ju bli svårt att hitta rutan och apportbockarna i det här vädret. Ska iväg och träna i Kungsörshallen någon gång under jullovet, sen ska jag försöka ragga upp ett ridhus som vi kan få träna i också. Kommer bli spännande att träna på matta. Har aldrig varit i en sån där inomhushall med Kex förut (om man bortser från utställningar). Kommer bli spännande!

Kommentarer
Postat av: linnea

Lyx med inomhusträning! Du får gärna blåsa snön hit, här blir nog en bar jul.. :(

2011-12-18 @ 19:27:24
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0