Jag längtar

Nu ska erkänna en sak som jag aldrig trodde jag skulle erkänna för mig själv. Jag längtar faktiskt sjukt mycket efter skolan. Jag längtar inte efter allt plugg, stress och press utan jag längtar bara efter att det ska få vara över! Jag vill bara få det gjort! Bara blir klar med den sista terminen och sen ett ha ett lååååååååångt sommarlov innan jag lämnar grundskolan bakom mig och sen få börja gymnasiet. Tänk vilken lättnad när man är klar med valet och allt. När man är klar med alla nationella prov som ligger och väntar! Tänk vilken känsla! Vilken känsla av frihet jag kommer känna! Jag lovar er att när allt är över kommer jag gråta av lättnad! Då tänker jag bara släppa ut allt och sen känna mig FRI! Jag längtar, jag längtar, jag längtar, jag längtar så efter att det ska vara över snart...
Dröm om morgondagen, minns gårdagen och lev idag!

Kommentarer
Postat av: felicia

okej alex etta, jake tvåa och robert pattinson trea hahhahahha ;D;D

2011-12-29 @ 13:40:20
URL: http://feland.blogg.se/
Postat av: linnea

Förstår att du vill ha det över, men längta inte bort jullovet! Jag längtar inte tills det är över, för jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet..

2011-12-29 @ 17:43:26
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0