Inspiration

... är något som får mig att vilja fortsätta framåt och inte nöjja mig med det som det är. Det är något som får mig vilja fortsätta utvecklas! Inspiration är inte om t.ex. hunden utför ett moment perfekt! Visst vill jag också att det någondag ska se ut så men det är inte det som får mig att fortsätta jobba framåt. Nej, det är när jag ser glädjen mellan hund och förare. Sammarbetet emellan dom. När jag ser hur jäkla kul dom har tillsammans på vägen uppåt! När jag ser att dom aldrig ger upp! :)
Musik är också något som peppar mig! Något som får mig att kämpa vidare! Blir alltid ett snäpp gladare med musik i öronen ;)
Jag får min inspiration oftast av olika bloggare. Vad är inspiration för er? Vad är det som gör att ni inspireras? Och var för ni eran inspiration ifrån?

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Jag blir oftast väldigt inspirerad av att se träningsfilmer eller se andra träna på riktigt :)

2011-12-08 @ 17:05:17
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Anna med Salsa

Jag var faktiskt ute och surfade på nätet för att hitta just lite insprierande bloggar så ditt inlägg passade ju perfekt. Min hunds arbetsglädje är en oerhörd inspirationskälla för mig.

2011-12-10 @ 13:53:21
URL: http://medaptitpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0