Happyface! ;)

Idag så har jag och Kex gjort vår riktiga come-back, haha! Nu ni är vi på benen igen! ;) Passade på att springa ner till ängen och köra igenom klass tre. Och jisses så glad jag blev när jag märkte att vissa saker faktsikt har ramlat på plats under vår lilla vila! Ni skulle sätt min min när vi körde metallen. Vad har hänt tänkte jag medans jag ropade av lycka? ;)
Haha, tjohooo! Hon som knappt ville ta den förut! Nu galoppade hon ut, grep, och galoppade in med en hööööög förväntan på bollen som kom när hon fick varsågod kommandot. Tjohoo! Rutan var också fin! Och FF behövde jag bara bryta två gånger för att hon gnällde! Det går FRAMÅT! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt:-D Grattis!!

2011-12-15 @ 19:41:55
URL: http://www.khemosabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0