Gymnasiesnack

Oj, haha, det blir mycket snack om gymnasieval och olika linjer här. Men ni får stå ut i någon månad till ;) Jag känner att jag mer och mer börjar närma mig ett beslut nu. Som sagt har jag två stycken olika linjer som jag står och väger mellan nu. Fast det är inte samma två linjer som jag skrev om förra gången. Haha. Jag ändrar mig heeeeela tiden. Men jag tror jag kommer söka båda två. Eller egentligen är det faktiskt tre stycken som jag är intresserad av. Haha, just nu väntar jag bara på att den där känslan ska dimpa ner i famnen på mig. För jag vet att den kommer göra det snart. Jag vet att snart kommer allt kännas så rätt. Det kommer kännas så självklart! Och så kommer jag undra vad jag har tänk med hela tiden. Det är just den känslan jag väntar på...

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Sv: Okej, men det verkar funka för oss, nu kan han hålla i den i en halv minut eller mer utan att släppa eller tugga :)

2011-12-17 @ 00:21:11
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Dessi & Teddie :)

Sv: Ja, fast jag tror inte det kommer bli problem med träapport heller nu när han fattar vad apporteringen går ut på, dock märkte jag att apportering inte ingår i LK1 i Finland, utan i öppenklass som nästa svårighetsgrad kallas här, fast då skall hunden istället hämta apporten och komma tillbaka med den i utgångsställning :P

2011-12-17 @ 01:11:29
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0