Utställning i E-tuna!

Halloj! Gissa vad jag har gjort idag då! Jo, jag har varit på Ekängen och tränat lydnad och så fick jag äran att ställa Lisas ena sötnos Toya. Det var riktigt kul! Hon fick excellent och placerade sig fyra i juniorklassen. Duktiga lilla Toysan! :)
Sen så var mamma supersnäll och körde igenon klass tre med mig och Kex. Tycker det gick bra med tanke på alla folk och hundar runt omkring! Kan meddela att fjärren fungerade idag med! Kanske ska man lägga upp en film snart och visa er?
Nej, nu ska jag sova. Imorgon är det skola och Felicia har ju lovat att hon ska berätta en godnatt saga för mig ;)
Jag är nervös för det. Vaknade inatt och hade värsta skolångesten... Jag är mest rädd för schemat. Nej, dags att hoppa i säng som sagt. Godnatt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0