Gröna Lund

För någon vecka sen åkte jag upp till min käraste storasyster Erike och vi gick på grönan, badade och solade och jag sov över hos henne. Storasyskon är bra dom! Fick en det där som en födelsedagspresent av henne när jag fyllde år. Mm, mm, för man får ju födelsedagspresenter när man fyller år ;)
Det var som sagt super kul! Vi gick in i spökhuset, väldigt lyckat blev det. Haha, Erike skrek som en lite flicka, det var roligt. Efter fem sekunder inne i spökhuset skrek vi som två små bärfisar som har väldigt ont i magen ;) Efter det tvingade Erike mig att åka Insane. Det är en bergochdalbana där man nästan dör. Haha, nä men stolarna man sitter i snurrar runt när man åker. Hur mycket det snurra beror på hur jämnviktiga man är med dom som sitter på andra sidan. Det sista Erike sa innan jag nästan dog var att vi nog inte skulle snurra så mycket för att vi är nog rätt så jämnviktiga. Yeah, right!! Vi snurrade en hel del kan jag säga. Så mycket att jag började blöda näsblod efteråt ;) Jag hade totalpanik när vi satt där och väntade på att få knäppa oss loss från stolarna och jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller bli arg. Haha, tydligen såg jag väldigt rolig ut där jag satt och funderade på vad jag skulle göra. Kan säga att vi fick oss ett gott skratt sen när vi fick se bilden dom tagit på oss ;)  

Jupp, när fantasin tryter så kan man alltid ta en bild på sina fötter ;)

Tack för en superdag Erike! Det måååste vi göra om snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Verkar som en lyckad dag! Älskar att åka karuseller :D

2011-08-15 @ 23:04:50
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Erike

Hahahaha! Vadå bärfisar som har ont i magen??? =) VI får åka ner till Göteborg och åka de riktigt bergbanorna nästa sommar!!! Kram

2011-09-02 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0