Tillbaka!

Hej alla där ute!
Nu är jag äntligen hemme efter två veckor i ett tråkigt Regnark Danmark. Så skönt det var att få komma hem! Längtade hem så fort jag satt foten i bilen när vi skulle åka hemifrån. Men nu är jag äntligen hemme hos min lilla vovve och kan prata med mina kompisar igen. Har inte haft tillgång till något internet där borta. Därför har uppdateringen sugit. Gjorde några tidsinställda inlägg innan vi for iväg. Men nu är jag tillbaka så nu ska jag skaka om bloggen lite och se och det trillar ner några inlägg.
Kex har haft det super när vi var borta. Kändes faktiskt bra att lämna henne här hos Philip. Stefan, hans pappa är utbildad hundinstruktör och har haft hund själv. Dom tyckte det hade varit väldigt roligt att få passa Kex. Och Kex hade skött sig super där borta! Hon har fått massa långpromenader och lekt och gosat. Härlig semester för min lilla vovve! När jag hämtade Kex igår kväll så va hon först lite tjurig för att jag lämnat henne men efter nån minut blev hon sitt gladaste jag igen och lämnade inte min famn på hela 40 minuter! Hon som knappt vill gosa i 10 min annars. Min älskade, älskade lilla Kex ♥
Zenta har också haft det super hos Ulf och Agneta, hennes uppfödare, i Forshaga! Hon har fått leka med deras Picarder och haft skoj. Men hon har längtat hem hon! Idag när mamma och pappa åkte och hämtade henne visst hon inte riktigt vart hon skulle ta vägen, så lycklig var hon! Sen gnällde hon i en kvart, haha. Tokhund. Nån så mattekär hund vet jag inte om vi nånsin haft tidigare. A, Kex är väldigt mycket enmanshund. Hon är så pass så när mamma och jag är ute och går med hundarna, brevid varandra, och så ger jag mamma Kex koppel. Så fort Kex märker att det inte är jag som håller i kopplet så vägrar hon att gå. Hahah, tokhund! Gör era hundar också så?
På måndag hämtar vi Ida som har varit i Dalarna tillsammans med sitt barnbarn. Saknar våran lilla myspryl! ♥
Bilder från Danmark kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Så märkte jag med när jag och philip var ute och gick med vovvsingen, så fort jag tog kopplet istället o hon märkte att det inte var philip, satte hon sig och vägrade nästan fortsätta gå. sen skulle hon gå preciiis bredvid philip istället för mig, haha :(

men väääldigt mysig och söt hund =)



Välkommen hem, och hoppas ni haft det bra :)

/ emelie

2011-08-20 @ 22:34:27
URL: http://www.emmie1990.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0