Klubben

Var på klubben idag från 9 till 15. Måste ju ta igen all tid jag förlorade medan jag var i Danmark ;) Det var hur skönt som helst att få komma ut och bara vara där, träffa alla, träna och gå promenad! Jag och Kex hade inte tränat på tre veckor och idag så körde vi igen. ag tycker det gick bra. Kan meddela att jag körde fjärren helt som den ska med 10 meters avstånd och hela köret. Det funka! Yeeeeeeeeeess!! Kanske börjar all träning vi lagt ner på det löna sig!? :D
Idag tävlade en som är med i Lydnadslandslagets talangtrupp ute och tävlade på klubben. Dom är helt fantastiskt duktiga! Malou & Qit heter ekipaget jag pratar om. Det är när man ser sånna ekipage man undrar vad man har att göra ute på plan egentligen? Haha...
Dom var hur som helst väldigt duktiga och det var väldigt roligt att se! Längtar efter att få tävla jag själv. Kanske är det inte så långt bort längre? Kanske ska jag satsa på sista tävlingen på klubben i oktober bara för att komma ut och tävla lite? Hmm... Vi får se vi får se.

Kommentarer
Postat av: Malou & Qit

Fick på långt håll höra att du skrivit om oss i din blogg, så var tvungen att gå in och tacka för dina fina ord! :)

2011-08-22 @ 13:03:53
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0