Klassresa

Tänkte bara säga hejdåååå till er. Just nu sitter jag här och ska egentligen packa men när man gör nåt tråkigt så kommer jag liksom alltid på andra saker att göra som är mycket roligare ;) Är borta tills en bit in på fredag och sen på fredagkväll åker jag iväg mot Vilsta och lydnadslägret! Vilken vecka kommer bli så sjukt kul!!!
Sen kl. 16.00 har jag varit på klubben till 20.00. Håller fortfarande på att ta igen tiden från när jag var borta ;) Haha, nä, först så spelade jag in en film tillsammans med Lena, Leif och Monika vilket tog ett tag. Sen så var det ungdomsgrupp. Tycker Kex höll ihop sig rätt så bra under filmandet i alla fall. Kanske inte det bästa men jag är nog rätt så nöjd i alla fall. Fria följet kändes faktiskt riktigt bra men apporteringen söööög. Den var så usel som den bara kan bli!! Gaah, ibland så funkar det och ibland så går ingenting? Vad är det här!? Det är trä apporten jag pratar om nu. Hon liksom... ehh.. ja.. TUGGAR! Vi har ett tuggproblem här tror jag.
Mums, säger Kex. Trä smakar ju smaskens klart man måste tugga lite!!
Hennes lilla matte är väl mindre förtjust i trätugg. ;) Någon av er som har nått litet tips till mig om sånt där? Snälla??

Nej, nu ska jag packa klart dags att sätta fart. Oooh, det rimmar ju! Haha...
Tänk om det kunde fungera så här bra varje gång...

Kommentarer
Postat av: - A N N A

Hej!

Vinnarna av DagensBlogg finns nu uppe! Kolla om det blev du & anmäl dig gärna igen!:D

http://takenbya.blogg.se/2011/august/dagensblogg-3.html#comment

2011-08-24 @ 20:28:05
URL: http://takenbya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0