Första dagen i skolan - check!

Första dagen i skolan är härmed avklarad. Suck. Det känns inte bra det här. Hjärtat blöder och ögonen rinner för att vi tas ifrån våran frihet. Att vårat schema är så dåligt som det bara kan bli gör det inte precis bättre. Hur ska jag nu hinna med allting!? Alla prov, läxor, Kex, ridningen... Det här året kommer bli tufft. Och det värsta är att det inte ens har börjat än men redan nu vill jag bara lägga mig ner på golvet, gråta och skrika för allt jag är värd. Men på nåt sätt ska jag få det att fungera. Punkt slut! Jag fick i alla fall världsbästa platsen i klassrummet och en superbra skåpplats. Något bra i alla fall...
Ikväll blir det möte på klubben med Erika Ivarsson som jag ska vara medhjälpare till på tävlingslydnadskursen. Ska allt ta och passa på att träna lite med Kex då också :) Tur att jag har min lilla Kex. Världens allra bästaste vän. Det bästa energipillret ;)
Haha, det är du som får mig att må bra! Älskade lilla vän

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Hihi, så söt! :)

2011-08-27 @ 12:31:18
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0