Dags att ta sig i kragen?

Nej, vet ni va, nu får det vara nog med depp i den här bloggen. Inläggen blir ju inte alls kul att läsa då, juh! Hur som haver så är jag precis hemkomen ifrån bruks. Har haft ett litet möte där med Erika och Stefan och planerat inför lydnadskursen vi ska ha. Roooooligt! Sen så tränade jag lite med Kex också såklart! Körde med en apportbock som dom hade på tävlingarna idag. Gick bättre än jag förväntade mig. Förut har hon liksom stannat och snusat lite på den innan hon tagit den men idag så sprang hon fram tog den, näästan i farten, och så tillbaka igen. Kanske går det framåt? :D
Jag är så himla trött just nu. Funderar på om jag ska hoppa i säng redan nu. Men först måste jag göra lite saker. Kex har en supertova på benen som måste bort och hon behöver lite pedikyr också. Haha, ja, det är bara att sätta fart!
Bild ifrån sommarlovet... :(

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du är tillbax med internet igen så att du kan uppdatera! Kunde inte komma på vad din blogg hette (tillfälligt senil) så det var bra att du kommenterade i min. :)



Ni är som vanligt lika flitiga med lydnaden, du och Kexet. Verkar som er flitighet ger resultat, kul!

2011-08-22 @ 23:06:55
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Lisa, Arwen och Toya

Lovar att nian är roligare än åttan. Ge det ett tag så märker du =)



Tack igen för att du visade Toya så bra, nu ska hennes päls åka väck. Skönt att inte ha någon pälsvård.. fast Arwens är nästan utväxt igen känns det som. Pälsarna växer som ogräs.. =D

2011-08-23 @ 10:47:09
Postat av: Jossan

SV: Haha okej, det ska jag ;) Fast jag kommer nog slita som en gnu nu för att få bra betyg!



Tack, detsamma :)

2011-08-23 @ 20:53:15
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0