Valborg

Ida är det valborg och dagen till ära har jag spenderat under en gran i skogen. Haha, nä, inte riktigt så illa var det om man nu ska tycka att det inte var bra. Förutom att det regnade, min choklad tog slut snabbare än vad jag ville, att jag blev anfallen av en äcklig spindel och att det var riktigt tråkigt, så va det ju rätt så fint väder, chokladen smakade bäst, spindeln bet mig inte och så va det ju ganska kul när jag inte va figurant. Haha, det finns något positivt med allt. Självklart ska jag och Kex till brasan ikväll. Fast det blir inte så mycket kolla på brasan för oss inte. Nä, jag ska passa på och träna istället. Tänk bättre störning än barn och folk som är överallt kan det ju inte bli! Hur bra? Men man ska ju vara lite försiktig med sånt här också. Det får inte bli för mycket, om ni fattar vad jag menar? I år ska vi gå hem tidigt så att vi håller oss borta från raketerna!
Ha en bäst valborg alla och ta det försiktigt med raketerna!
Skänker en tanke till Madde också. Krya på dig, du kommer du nog snart på benen igen!



Kommentarer
Postat av: lovisa /foto

hihi kul med det under granen hahaha :)



svar: tack jenny<3

2011-05-01 @ 20:04:06
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0