Tävlingsresultaten


Fritt följ


platsliggning


vi gömmer oss...


Bra Kex!!


Rutan

Vilken helg!! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att det har varit två roliga och väldigt lärorika dagar. Igår var det ganska så nervöst. Men det gick bra även då. Här är resultaten från båda dagarna:

2/4 Eskilstuna BK, domare Jan Alfredsson:

Platsliggning:
10
Fritt följ: 7 - Lite ojämn position, hoppar, bra kontakt
Läggande under gång: 8.5 - Ngt före i transport
Inkallning med ställande: 8 - Ngt sent ställande
Rutan: 6.5 - Ngt utanför
Apportering: 8.5 - Ngt slarvigt gripande, dk vid avlämning
Hopp sitt hopp: 9 - avslut
Fjärren: 10
Helhetsintryck: 8

TOTALT: 168p, förstapris, 2:a placering

3/4 EHDK, domare Leif Norman

Platsliggning:
9 - nosar
Fritt följ: 8 - hoppar lite, studsar vid språng 
Läggande under gång: 9 - nosar
Inkallning med ställande: 10 
Rutan:
10
Apportering: 0 - släpper apporten, tuggar, leker, dk
Hopp sitt hopp: 8 - islag
Fjärren: 9 - dk vid nedläggandet
Helhetsintryck: 7 - "olydnad" lekfullhet

TOTALT: 160p, förstapris, 2:a placering

Kex var väldigt pigg första dagen, andra dagen var det lite bättre men hon var fortfarande på gräns till ett Kexryck om jag berömde för mycket. Hon tycker det är så kul min lillavän. Hur som helst så är jag supernöjd med båda dagarna. Vi hade så kul som det bara gick att ha. Jag blir så glad när jag ser hur det verkligen lyser om Kex. Hon var jätteduktig!! Nu orkar jag inte skriva någe mer. Efter dom här två dagarna med lite sömn och mycket nervositet och spänning är jag helt slut.
GRATTIS till Bella och Floyd som tog sitt LP1 igår med finfina poäng, och grattis till idag också föresten! Ni äger :)


Kommentarer
Postat av: Siv

Hej.Ett stort grattis till dig och Kex ni är superduktiga,bra jobbat.Kram Siv.

2011-04-03 @ 19:32:43
Postat av: Erike

Ni är ju så sjukt duktiga! =) Stor grattis kram

2011-04-03 @ 20:23:17
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina bilder och en jättevacker bild du har, i din header! :D

2011-04-16 @ 17:11:34
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: m3lind4

så söt hund!

2011-04-16 @ 21:59:37
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: sanna

Idag kör jag igång med Dagens Blogg.

ANMÄL ANMÄL.



OBS ! jag lottar ut vinnaren.

Vinnaren får stå med på min bloggtrafik i en dag så att den får många besökare.



LYCKA TILL !!



(ni har större chans om ni skriver i eran blogg att ni är och tävlar om dagens blogg hos mig)

2011-04-17 @ 10:19:34
URL: http://sannasfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0