Hejdå Södermanland!

Hejdåååååå!!
Om några timmar sticker jag och Kex till stockholm och tar tåget därifrån upp till min kära broder med familj som bor i Östersund. Där tänker vi stanna tills på söndag och så åker vi hem på måndag igen. Ush, är lite nervös för det där med att sitta på ett tåg i 6 timmar. Tänk när jag måste gå på toa. Så tar jag med mig Kex och går in på toan så är jag klar och ska gå ut. Så går jag åt fel håll, genom hela tåget och så kommer en tjurig gammal gubbe och säger att hundar inte får vara på tåget så då vill han se min biljett för att vi ska få stanna, men den har jag tappat i toan och råkat spola ner. Så då bestämmer gubben sig snabbt för att slänga ut oss när vi bara kommit till Sundsvall, halva vägen. Nä, nu när jag tänker efter så tror jag inte att jag ska gå på toa över huvud taget...

Kex & Arwen
Kex och Arwen för läääääänge sen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0