26 september





FELICIA, SVARA NÄR JAG RINGER TILL DIG! :(


Nu slänger vi in ett snabbt litet inlägg. Förmiddagen idag spenderades ute på bruks. Det var ungdomsgruppidag ochdet kom två stycken nya tjejer med sina hundar som ville vara med, roligt att vi växer! Idag var det agility på schemat så det var bara att bege sig ner till planen och köra igång. Jag och Kex började med att köra lite lydnad. Körde de nya momenten idag och då var hon tvungen att börja tänka men det gick bra. Vi fick till ett riktigt fint framförgående och budföring! Sen var det fika paus och efter den gick även jag och Kex ner och körde lite agility. När vi körde blev Kex riktigt trött i huvudet. Jag har faktiskt aldrig sett henne så trött någon gång. Energi hade hon ju, i kroppen. Hon skulle ha kunnat springa minst en mil till. Men hon var helt slut i huvudet. Fast det är ju klart först lydnad och sen agility på det då blir man trött. Så väl hemma slocknade både jag och Kex. Sen kom mamma in och sa att vi skulle ner till Tuna-Park och köpa spring skor. Så nu äntligen har jag ett par egna. Ida har snott mina eftersom hon inte hade några och det fungerade inte så vidare bra att vi delade skor, hahha. Fick ett par jeans och en bok också, fin fint!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

:O har du ringt till mig?? på mobilen, jag har inga missade samtal :O:O :( men jag ringer dig nu! :)

2010-09-26 @ 18:52:58
URL: http://flizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0