Loppis poppis


Jao, fullmåne har det varit några nätter nu. Är det någon av er som märker av det när ni sover? Det gör i alla fall inte jag och Kex, vi sover som två små söta stenar brevid varandra ;)

Godmorgon, sovit gott? ;) Det har i alla fall jag och Kex gjort! Idag har jag en del som ska göras. Ska snart ta med mig Kex, hämta Felicia och åka iväg på loppis. Man kan ju inte missa ett sånt här tillfälle för att ta med sig hunden och ha lite socialträning. Det är något som man inte kan få nog av! Så himla bra också för ju mer sånna platser man är på så blir dom vanare vid miljön och sen på tävling så bryr dom sig inte tillslut om det kommer någon gående på en t.ex. grusvägen bakom. Så vi ska köra lite lydnad där ute också, gäller ju att passa på ;)
Vi har loppisen tillsammans med klassen. Så nu får vi hoppas att vi får mycket sålt. Andra saken jag ska göra idag är att klippa både Kex och Ida. Sen ska mitt rum städas också och sen ska jag lägga ett spår till Kex också. Får hoppas på att jag hinner med allting. Eh, det ska nog gå...kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0