Fotorunda


Foto: Jag Modell: Felicia

Foto: Jag Modell: Cajsa

Foto: Felicia Modell: Jag

Felcia sov här inatt så imorson stack jag, Felicia och Cajsa ut på en fotorunda. Visar er några av bilderna nu. Resten dyker väl upp i inläggen som kommer framöver. Idag har Kex haft en otroligt tråkdag! Hon fick inte ens följa med ut och fota. Det märks nu att hon inte har haft särskilt kul. Hon vaknar runt här hemma och är allmänt jobbig. Men imorgon är det tävlingsdags och då blir det så här dagen innan. Jag är faktiskt inte så nervös nu. Jag vet att Kex kan allting men vi får väl se imorgon vilket humör hon är på, man kan ju aldrig veta. Men det känns i alla fall som om det kommer gå bra. Men som vanligt tänker vi satsa på att ha kul. Utan att ha kul så kan man lika gärna avstå från att tävla överhuvudtaget!
Idag har jag och pappa fått knäcka pinnar i skogen igen. Det var inga problem för Zenta att hitta oss. Imorgon är det kurs för henne och mamma igen. Skriver om både hur det gick och hur det gick för mig och Kex imorgon.

Kommentarer
Postat av: Carro

fina bilder=) lycka till i morron, jag håller tummarna:) kram<3

2010-09-05 @ 09:39:42
Postat av: Sara

Hej, fin blogg och fina bilder! :)

2010-09-05 @ 09:58:47
URL: http://lipglossarna.blogg.se/
Postat av: Cindy

fintfint

2010-09-05 @ 10:29:14
URL: http://cindystenberg.blogg.se/
Postat av: maria

så höstigt det ser ut hos er redan :)

2010-09-05 @ 11:11:31
URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0