Elevens val


Jag och Kex tävlar

Hej där alla glada! Tänkte att jag kikar in här till er innan jag börjar med läxorna, vilket jag borde göra väääldigt snart! Typ nu!! Men man kommer ju på en massa annat roligt som man kan göra istället för att plugga. Idag började det med att mamma och jag åkte upp til sjukhuset för att ta några plåtar av mitt knä. Sen bar det iväg mot elevens val. Idag var det inte alls roligt, hahah! Önskar att det fanns ett elevens val med hundar. Men tydligen så är det bara jag som önskar det...
Sen nu är jag hemma, har varit ute med hundarna och... hjäälp!!! Kl. är ju 15.50!! Nej, nu måste jag skynda mig att plugga för sen ska jag iväg till klubben träna! Kan föresten berätta att jag fått PM:et inför appellen. Börjar kl. 8.00 på morgonen den 2/10 ute på bruks. Och gissa vad som är jätte mega bra!? Alla vi i spårkursen lottades ut till samma grupp, jippie!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0