Datumet är bestämt



Japp, datumet är bestämt! Kex ska kolla sina höfter den 5/10. Hoppas nu bara att det kommer gå bra. Det verkar inte som om hon har dåliga höfter, peppar peppar, så som hon skuttar och far runt. Men om det skulle vara så så tar vi det då. Inte ta ut någonting i förskott nu. Men kul skulle det allt vara om hon hade bra höfter, tänk vad skönt att slippa bekymra sig om dom! Ikväll ska jag och Kex ut till klubben och träna med 'våran' träningsgrupp. Ska bli kul! Jag har ingen aning om vi ska spåra eller köra lydnad men båda är ju lika kul så det spelar egentligen ingen roll. På tal om lydnad så ska jag börja träna in Lk 2 med Kex nu. Har börjat lite smått med 'rutan' vilket har gått bra hittills. Hon tar något steg fram i fjärren så den måste tränas på. Har värsta idén om hur jag ska lära in den, berättar någon annan gång måste ju se om det fungerar först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0