Tengo sueño!

Jag är så trött så att det inte är sant. Först en hel lång dag i skolan med en massa lektioner sen kommer man hem och har inget annat val än att sätta sig ner och plugga. Ni ska se högen med böcker som jag har här hemma. Inte. Kul. Men en bra sak som hände idag var i alla fall att Lasse trodde att vi hade matteprov nästa vecka och NO-provet om två veckor. Hahaa, klassen instämde på direkten! ;) Så den här veckan blir det inget matteprov. Sköönt!
Nu på kvällen åkte jag och Kex ut till klubben i tron om att vi i träningsgruppen skulle träna tillsammans. Var det någon av dom där? Neej, såklart det inte var :( Eller jo Anders och Ebba var där! Så helt själv bland alla andra var vi ju inte i alla fall. Inga skott blev det heller. Lite synd. Trodde att det skulle vara det. Men, men icke sa nicke. Kex var lite okoncentrerad idag. Dumma skendräktighet (haha vi skyller på det ;)) Men nu tycker jag att den får släppa och gå till någon annan. Kex vill inte ha den längre!!
Hahaha nej vet ni vad nu sitter jag här och känner hur ögonlocken håller på att slå ihop. Hopp i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0