Miljövecka

I tisdags när jag kom till skolan möttes jag av en väldigt skräpig skolgård och lärare som sprang tunr och lekte att det var år 2050. Ganska förrvirrande upplevelse kan man säga då vi elver inte hade någon aning om att det skulle hända. Sen blev vi indelade i nya klasser med elever från alla olika spår. Irriterande. Snacka om att jag kommer att äääääälska min klass på måndag!!

Imorgon är det dags för att tävla akl. Kl. 8.00 är det dags. Det är hela 22 starter! Jag vet inte hur dom har lagt upp det men man får väl räkna med att det tar hela dagen. Så idag och igår har Kex fått ha tråkigt vilket märks nu. Hon ligger här brevid mig och försöker, bokstavligen, få datorn ur mitt knä. Hahahahha, okej nej. Hon är bra jobbig när hon inte har fått göra någonting. Åh, men hjäälp imorgon smäller det. Nej, måste stänga av tävlingsnerver. Måste se det här som en träning. Jag förväntar mig ingenting av Kex imorgon. Det här har vi aldrig tidigare tävlat i. Och Kex blir en aningen som Kevin var ibörjan på nya saker. Det tar några tävlingar innan man kan skärpa till sig.
Mormor hälsar ;)

Det finns en hel del saker som jag inte är så bra på och att vara nervös är en av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0