Jag bryr mig inte

Ni som inte gillar sånna här inlägg behöver inte läsa det här

Nu orkar jag inte bry mig längre. Visst ni kanske tycker jag är helt dum i huvudet men jag bryr mig inte! Jag orkar ärligt talat inte med allt som ni håller på med längre. Jag orkar inte bli sittande med alla saker som ska göras själv. Jag orkar inte höra en massa rykten som inte ens är sanna. Jag orkar inte tro att någon är min vän och sen ha fel. Jag orkar inte med fler små saker längre. Det räcker!  Jag menar kom igen. Ingen av er känner mig. Så hur ska ni egentligen kunna säga vad ni tror ni vet om mig. Vad ni tror jag känner. Vad ni tror att jag är. Ingen kan säga något sånt utan att ha något att stå på vilket ingen har. Ni bara svävar och tror att allt är okej. Men det är det inte.
Så från och med idag har jag bestämt mig för att inte bry mig längre.
Ni kan kalla mig vad ni vill, jag bryr mig inte. Sprid ut en massa rykten om mig, jag bryr mig inte. Lämna mig ensam, jag bryr mig inte. Säg vad ni vill om mig. Jag. Bryr. Mig. Inte!
Ni kanske tycker att jag överreagerar men vet ni vad!? Jag bryr mig inte. Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill här. Och så är det med det.

Jag hatar skolan ;(

Kommentarer
Postat av: Karin

Det där lät ledsamt! O:

Längtar tills vi ses iaf! <3

2010-10-30 @ 10:01:12
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Lisa, Arwen och Toya

men gumman... när vi ses ska jag berätta hur det var i 8an för mig. Det lilla jag kommer ihåg, har förträngt det mesta. Jag kan lova dig att nästan alla har det jobbigt i 8an, inte för att det gör det något lättare för dig just nu, men det blir bättre. Jag lovar!

Man ska inte lyssna på vad andra människor tycker och tänker, du är så bra och en förebild för andra tjejer. Så bra som det går för dig och Kex, den tiden och det engagemanget du lägger ner. Att ha den divkraften kommer du ha nytta av i flera sammanhang.

Stora kramar till dig <3

2010-10-30 @ 13:41:56
Postat av: Anonym

2010-10-30 @ 16:43:59
Postat av: Jennie

Kämpa på tjejen, tänk att om 1½ år är grundskolan slut och klarar du dig bara den tiden kommer allting gå kanon! Jag var frusterad över andra människor både i 8:an och 9:an men jag lovar dig att det går över!

Du är stark Jenny det vet jag! och låt aldrig en annan människa ta det ifrån dig! Var dig själv och tyck om dig själv för så är du bäst <3 Finns det människor som inte tycker du är bra så är det deras förlust, det är dom som förlorar en fin vän !



Kram på dig JennY! Kom ihåg att en JennY/IE alltid rockar fett ;) <3

2010-11-04 @ 17:15:25
URL: http://jennie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0