Höstlov

Det känns som om det var nyss som jag skrev den här rubriken. Men antagligen inte. Det var nog ett år sen. Är det bara jag som tycker att det här året har gått sketans fort? Tiden har bara försvunnit. Runnit ur mina händer.
Aja, det är inte så mycket som man kan göra åt det egentligen. Betyder inte det att det här året har varit rätt så bra då i alla fall? Jo, men det tycker jag :)
Nu är det höstlov. Vilket kommer bli så himla skönt! Har haft så himla många prov nu de senaste veckorna så dert ska bli jätte skönt att bara få släppa allting för en vecka. Vad som kommer hända den här veckan? Joho ni så här är det. Jag tänker minnsann flytta ut till klubben igen. "Bodde" ju mer eller mindre där ute i somras så nu är det dags igen :D Som jag har längtat. En vecka fylld med hundar kommer det bli. Ska ut till sköthästarna några gånger också. Sen ska jag börja springa igen. Känner mig helt frisk nu efter förkylningen så det är helt klart dags att sätta igång igen. Nej, nu orkar jag inte blogga mer.
Är så himla trött efter allt som hänt idag.


Redan här var hon söt som socker :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Vad roligt att du är med i Dagens blogg! :D

2010-11-03 @ 11:00:11
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0