Andra 1:a pirset



Ett 1:a pris till och vi har ett Lp1! :D
Idag var det ju tävling igen. Även denna på hemmaplan. Kex är en liten bushund och har börjat fatta när det är tävling och då kan inte matte få tag på mig. Mohahahha. Lilla bushunden hade väldigt roligt på linförigheten idag och var allmänt jobbig då. Hon testar hur långt man kan gå innan matte blir allt för arg och det här måste jag få stopp på Nu innan det blir ett stort problem av det. Kom fram några som sa att dom skulle hjälpa mig med vårat problem. Men, men mer om det en annan gång. Vi fick i alla fall ett första pris på 161p och placerade oss på en 4:de plats. Inte såå illa! Man kan ju inte få stå på pallen jämt ;) Nä, skämt åsido. Nu har vi i alla fall något nytt att jobba på. Det är ju det som är tjusningen med hundar. Att dom faktiskt inte är några robbotar som vi kan styra över som vi vill. Tänk va tråkigt det skulle vara då! Tycker ni inte? Aja, det var ett förstapris vi ville ha och ett första pris tog vi. Jag är ganska så nöjd.
Den 14 november hoppas jag att vi tar vårat Lp1 och att det blir våran sista Lk1 tävling...

Kommentarer
Postat av: Leif W

Linförighet/fritt följ får du jobba med så länge hunden lever. På gott och ont (mest gott)

2010-10-17 @ 07:12:58
URL: http://warme.se
Postat av: felicia

grattisisiisisisis! :D:D

2010-10-17 @ 12:56:55
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; hihi tack jenny :)

2010-10-17 @ 20:24:33
Postat av: Ann-Margret & Vinja

GRATTIS vad duktiga ni är :) Hoppas ni tar erat 3:e 1a pris vid nästa tävling.

2010-10-18 @ 10:31:20
URL: http://heratorpetsvinja.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

snygg header =D



jag måste fixa en ny jag med.. =(( såå jobbigt



kram

2010-10-18 @ 12:41:23
Postat av: Louise & Figo

Stort GRATTIS!! Ni är så duktiga! Vi får ta och träna ihop nån dag.

2010-10-18 @ 15:51:48
URL: http://Http://pudelaussie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0