Vad tänkte du med nu va!?


Foto: Lena Olsson
Tänk vad bra det var utan all snö :(

Sitter här inne och tjurar över snön som kommit idag. Inte gilla, inte gilla alls! Måste vara mer än två decimeter som kommit och tack vare det så fungerar inte våran TV eftersom den inte kan ta emot någon signal på grund av all dum snö som bara kan ta och smälta bort nuuuu!! Hur hade du tänkt att jag ska kunna kolla på House nu då lilla snö!? Går inte att kolla på tv4.se heller :( Usch för snö. Jag fick nog av snö förra vintern. Och jag har hört att det ska bli en rekord kall och snöig vinter det här året. Baaaajs.
Jag och Kex var ändå ute och tränade en ytte pytte stund nu i snöstormen. Snön som "skvätte" upp när vi gick var vääldigt intressant men den fick man inte leka med. Platsliggningen trodde jag att hon skulle ligga och käka snö men där blev jag positivt överaskad. Hon låg inte och käkade snö. Inte en endaste gång. Mohahahha, kaaaaaanske börjar hon fatta att det inte är okej att käka snö/gräs? Hoppas, hoppas...

Kommentarer
Postat av: Karin

Urk burk med snö :(

2010-11-10 @ 19:50:57
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0