Hej å hå!



Hej och hå!
Så fort man gör ett inlägg stiger statistiken som bara den. Roligt att det är några som läser bloggen! :)

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit i skolan som, gick ovanligt segt idag, varit med Felicia, gått en långpromenad med Kex och Ida och tränat med Kex. Trevlig eftermiddag! Kex har blivit supersnabb på att lägga sig ner. Träningen går framåt. Kan meddela att hon blivit mer taggad också. Kan ju vara därför som hon blivit snabbare också? 
Imorgon har jag en hel lista på saker som jag MÅSTE göra! 

Jag måste:

   --> Kamma Kex
   --> Bada henne
   --> Klippa henne
   --> Plugga lite spanska =/
osv...
Orkar inte skriva hela listan. Den kommer att bli alldeles för lång! Hahaha. Hoppas ni alla får en bra helg för det tänker jag ha! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0