Meeeeeeeeeeen


Mysigt värre

Vad dagen har börjat bra idag då!! Super, verkligen! Mamma vill inte skjusa ut mig och Kex till klubben, så vi är fast här hemma. "Visst kan jag skjusa ut dig till klubben. Men sen ska jag till stan så då får du vara där några timmar." så säger mamma. Och jag har ingen lust att sitta hela dagen ute på klubben och frysa. Några timmar för mamma när hon ska prova kläder tar inte bara några timmar. Det tar en hel dag! Så, nej tack! Jag vill inte frysa tårna av mig.
Önskar att jag hade någon träningskompis här i närheten där vi bor. Visst, det är super roligt att träna Kex själv också men ibland vill man ha någon att träna med. Om ni förstår va jag menar??
Hmm... om mamma skjusar ut mig till klubben så kanske jag kan gå hem? Det är ju faktiskt bara 8 km....


Kommentarer
Postat av: lovisa Björkman

Okej vad roligt! Vi ska bara ställa ut då, ska du göra något mer? :)

2010-11-20 @ 14:01:23
URL: http://123minsida.se/lagotto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0