Länge sen känns det som...

            (Ni får låtsas att det ska vara en bild  på världens finaste Kex här)

Känns som om det var super länge sen som jag gjorde ett "riktigt" inlägg. Hmm... Mycket har hänt sen jag bloggade på "riktigt" sist i alla fall. Höstlovet har tagit slut och den torterande skolan har börjat :( Inte alls kul. Jag har gått och blivit faster till sötaste lilla Hedda och Zenta är nu inne på sitt andra löp.
Imorgon är det skola igen. Blöö! Men vet ni vad!? Det är bara ynka 23 skoldagar kvar!! Underbart! Sen är det ett långt härligt jullov. Sen fram emot det. Både Erike, Gustaf, Gertrud och Hedda kommer hit. Kul med hela syskonskaran samlad, händer inte så ofta det inte. Och tänk vad snabbt tiden kommer att gå nu. Jag kommer att överleva!! Och vi ska ju göra en hel del fram till lovet också så nu kommer det gå undan. Måste börja handla julklappar och snart är det stora sthlm som gäller. Då får man äntligen träffa alla trevliga lagottomänniskor igen, fin fint! Längtar som en idiot! Vet ni vad jag har kommit på föresten? Att utställning är sketans svårt! Men vet aldrig vad domaren vill ha. H*n kanske gillar en speciell färg, uppfödare, kanske känner någon där. Har för mig att det skulle vara en Italiensk domare i år?? Ska bli spännande! Och nu börjar ju Kex bli så pass gammal att snart börjar ställas på riktigt. Det ända man kan göra är att gå in med inställningen att vi ska ha så kul som ingen annan kan ha och ha ett litet fint leende på läpparna. Har ju fungerat förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0